Βραβεία Εξυπηρέτησης

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

O χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που έχει επιλέξει:

Διαθεσιμότητα προϊόντων: Αναγράφεται στη δεξιά μεριά της προϊοντικής σελίδας, κάτω από το κουμπί απόκτησε το και υπολογίζεται σε εργάσιμες μέρες. Οι παραγγελίες που εμπεριέχουν περισσότερα από ένα προϊόντα εξαρτώνται από το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο διάθεσιμότητας.

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.


Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μπορείς να ζητήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσής της:

Μέσω email: στο customer_passion@getitnow.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σου

Μέσω Live Chat: Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 9:00πμ με 17:00μμ ώστε να σε καθοδηγήσουμε.

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.


Πώς μπορώ να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου;

Προς το παρόν δεν είναι εφικτό να προσθέσεις προϊόν στην ήδη καταχωρημένη παραγγελία σου. Ωστόσο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω Live chat, Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 9:00πμ με 17:00μμ, προκειμένου να καταχωρήσουμε εκ νέου παραγγελία με το σύνολο των προϊόντων που επιθυμείς να παραλάβεις, ακυρώνοντας την παλιά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η νέα παραγγελία θα έχει νέο χρόνο παράδοσης ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τη στιγμή που καταχωρείται.

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.


Πώς μπορώ να αφαιρέσω προϊόν από την παραγγελία μου;

Μπορείς να ζητήσεις αφαίρεση προϊόντος από την παραγγελία σου εφόσον αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, επικοινωνώντας μαζί μας μόνο με τον παρακάτω τρόπο για την άμεση εξυπηρέτησή σου.

Μέσω Live Chat: Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 9:00πμ με 17:00μμ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εξαιρούνται της διαδικασίας οι παραγγελίες με τρόπο πληρωμής «πιστωτική κάρτα».

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.


Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβεις, σε ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:

Καταχώρηση: Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

Σε επεξεργασία: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων

Απεσταλμένη: Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί

Ακύρωση: Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.


Πώς αλλάζω το προφίλ μου;

Μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις τα προσωπικά σου στοιχεία κάνοντας είσοδο στο site και επιλέγοντας «ο λογαριασμός μου». Από εκεί μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείς στο προφίλ, τον κωδικό πρόσβασης και στο βιβλίο διευθύνσεών σου.

Έαν έχεις ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.