Βραβεία Εξυπηρέτησης

ΒΗΜΑΤΟΜΕΤΡΗΤΗΣ OMRON WALKING STYLE III

Category Ribbon
Κωδικός: 0591652
Video
http://www.youtube.com/v/uLXh2MssFrc
Video Review
Εγγύηση 24 Μήνες Δωρεάν Επιστροφή σε 150+ Σημεία Δωρεάν Αντικαταβολή

Μοντέλο: ΒΗΜΑΤΟΜΕΤΡΗΤΗΣ OMRON WALKING STYLE III

  • Για να ξέρετε πόσο περπατάτε και πόσες θερμίδες καίτε !
  • Απαραίτητο σε όσους κάνουν δίαιτα, στους υπερτασικούς, στους διαβητικούς, στους αθλητές, στους προπονητές, στους Ιατρούς, στα Ινστιτούτα γυμναστικής
  • Μετράει την απόσταση που διανύετε σε βήματα και μέτρα
  • Μετράει τις θερμίδες που καταναλώνετε όταν περπατάτε ή ασκείστε
  • Απλώς τοποθετήστε τον στη ζώνη ή στην τσέπη ή στην τσάντα σας και περπατήστε
  • Πανεύκολος στη χρήση
  • Πολύ λεπτός και εξαιρετικά ελαφρύς
  • Με ενσωματωμένο ψηφιακό ρολόι
  • Μνήμη τελευταίων 7 ημερών
  • Κλινικά πιστοποιημένος
  • Εγγύηση: 2 Έτη

besttip

Όφελος Βημετρομετητή

    Το σημαντικό είναι, ότι όταν γνωρίζεις τις αποστάσεις που πραγματικά διανύεις, μπορείς να βάζεις συγκεκριμένους στόχους για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση, π.χ. να κάνεις την ίδια απόσταση σε λιγότερο χρόνο. Αυτό μπορείς να το πετύχεις με το βηματομετρητή, ο οποίος τοποθετείται πάνω σου και μετρά τα βήματά σου όταν περπατάς είτε στο δρόμο, είτε σε ένα διάδρομο γυμναστικής, όταν ανεβαίνεις σκάλες, όταν χορεύεις κ.ο.κ.

Πόσο ακριβής είναι

    Μία απόκλιση έως 10% είναι φυσιολογική. Σημαντικό είναι να μηδενίσεις το βηματομετρητή σου και στη συνέχεια περπάτησε 100 βήματα για να δεις αν είναι ακριβής. Αν η μέτρηση δείξει 90-110 βήματα, δουλεύει σωστά, διαφορετικά άλλαξε λίγο τη θέση του βηματομετρητή στη μέση σου και έλεγξε τον ξανά.

Πώς να ξεκινήσεις

    Μπορείς να έχεις πάνω σου σε λειτουργία ολόκληρη την ημέρα για να δεις πόσα βήματα κάνεις αυτή την περίοδο καθημερινά και, αφού μετρήσεις 1-2 εβδομάδες, να υπολογίσεις το μέσο όρο ανά ημέρα. Αύξησε σταδιακά τον αριθμό αυτό όσο μπορείς, για παράδειγμα 250-500 βήματα την ημέρα, έως ότου φτάσεις στο στόχο των 10.000 βημάτων την ημέρα που αποφέρουν σημαντικά οφέλη για την υγεία.

- Πόσο περπατάω, τελικά;

    Περίπου 1.200-1.600 βήματα ισοδυναμούν με 1 χιλιόμετρο, που εξαρτάται από το μήκος του ποδιού σου και από το πόσο γρήγορα περπατάς. Είναι μεγαλύτερο όταν κάνεις τζόκινγκ ή όταν τρέχεις σε σχέση με το περπάτημα, που σημαίνει ότι η μέτρηση των βημάτων για την ίδια απόσταση είναι διαφορετική ανάλογα με το πώς την καλύπτεις (περπάτημα ή τζόκινγκ). Αν πάλι κάνεις δυναμικό περπάτημα ή βάδην, τότε προτίμησε πιο μικρά βήματα για να πάς πιο γρήγορα. Αποτελεσματικό είναι επίσης και όταν κάνεις περισσότερα βήματα σε μια ανηφόρα από ότι σε επίπεδο έδαφος.

ιατρονετ

Έλειπε κάποια πληροφορία από αυτή τη σελίδα; Όχι! Ναι, κάτι έλειπε

Βαθμολογία   rating_0.png