Βραβεία Εξυπηρέτησης

Πρόταση 1: Αδυνάτισμα και Ενδυνάμωση!

Η υπο-θερμιδική διατροφή χωρίς άσκηση δε θα αποφέρει το σώμα που ονειρεύεσαι. Προκειμένου να το αποκτήσεις προσπάθησε να εξασφαλίσεις 1 ώρα 4-5 φορές την εβδομάδα σε ένα μικτό πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής και ασκήσεων με λίγα βάρη.
Ιδανικά ξεκίνησε και κλείσε το πρόγραμμά σου με ελλειπτικό και αφιέρωσε περίπου 20 λεπτά σε κοιλιακούς και ασκήσεις για τον κορμό με βαράκια έως 8kg. Σκέψου ότι τα παρακάτω μπορούν να χωρέσουν σε ένα χώρο 5τμ!

Πρόταση 2: Καρδιοτονωτική γυμναστική και Γράμμωση!

Αφού κατάφερες να αποκτήσεις το ιδανικό βάρος, ακολουθεί η πιο ενδιαφέρουσα περίοδος, αυτή της διατήρησής του και της γράμμωσης των μυών.
3-4 φορές την εβδομάδα είναι πλέον αρκετές για να συντηρήσουν το σώμα σε αθλητικό look και παράλληλα να τονώσουν όλες τις ζωτικές ενδείξεις! Προτίμησε την πιο στατική και γρήγορη γυμναστική που να απαρτίζεται από στεπ, ποδήλατα, βάρη σε τρικεφάλους & δικεφάλους και σχοινάκι.

Πρόταση 3: Η εκπαίδευση του πολεμιστή!

Για εσένα που δίνεις σημασία στα συναισθήματά σου και θέλεις να τα εκτονώσεις ή και να τα καλλιεργήσεις, οι πολεμικές τέχνες θα είναι μία αποκάλυψη! Δώσε βάση στην τεχνική κατάρτιση και θα επιτύχεις αυτοανάπτυξη η οποία με τη σειρά της θα απελευθερώσει τους συναισθηματικούς και σωματικούς κόμπους μετά από λίγες ώρες γυμναστικής ή προπόνησης.
Ο χώρος του πολεμιστή χρειάζεται σίγουρα ηρεμία για συγκέντρωση και έναν σάκο του μποξ για εκτόνωση και περαιτέρω εκγύμναση.

Πρόταση 4: Χαλαρά και δυναμικά με Yoga ή Πιλάτες!

Όσοι ασχολούνται με τη yoga, έχουν σίγουρα πειστεί τόσο για τις χαλαρωτικές της ιδιότητες, και τη γράμμωση-σύσφιξη που προσφέρει στο σώμα, όσο και γιατί παράλληλα γεμίζει τον οργανισμό με ζωντάνια και ευεξία.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί να γίνει σε οποιονδήποτε χώρο, αρκεί να έχεις ένα ειδικό στρωματάκι, να φοράς άνετα ρούχα και να βάλεις χαλαρωτική μουσική. Ειδικότερα στον χώρο μας με φίλο/φίλη ή όχι μπορεί να αποτελέσει την μεγαλύτερη απόλαυση της μέρας!